2020年5月24日日曜日

World Union - Soweto Gospel Choir

There's a dream,I feel so rare, so real
私には、とても素晴らしく、とても大切だと感じている夢が一つある。

All the world in union The world as one
世界のすべてが団結して、一つとしての世界となる。

Gathering together One mind, one heart
ともに集まり、一つの精神、一つの心。

Every creed, every color Once joined, never apart
あらゆる宗教、もあらゆる肌の色も、ひとたび、一緒になれば、二度と離れない。

Searching for the best in me, I will find what I can be
自分の中でベストのものを探していて、なれる可能性のある最高のものになってみせる。

If I win, lose or draw there's a winner in us all
たとえ、私が勝とうが、負けようが、引き分けようが、私たちすべてに勝者がいる。

It's the world in union
he world as one
それは団結した世界、一つとなった世界。

As we climb to reach our destiny a new age has begun
目標へとたどり着くとき、新しい時代が始まる。

We face high mountains, must cross rough seas
私たちは高い山々に向かい合い、荒れる海々を渡らなければならない。

We must take our place in history and live with dignity
私たちは歴史の中に存在して、尊厳をもって生きて行かなければならない。

Just to be the best I can sets the goal for every man
なりうる最高のものになるために、すべての人々に目標を決める。

If I win lose or draw
 Its a victory for all.
私が勝とうが、負けようが、引き分けようが、それは、すべての人のための勝利。

It's the world in union
he world as one
それは団結した世界、一つとなった世界。

As we climb to reach our destiny A new age has begun
目標へとたどり着くとき、新しい時代が始まる。

It
s the world in union the world as one
それは団結した世界、一つとなった世界。

As we climb to reach our destiny A new age has begun
目標へとたどり着くとき、新しい時代が始まる。

It
s the world the world in union
それは団結した世界、一つとなった世界。

A new age has begun
新しい時代が始まる。

0 件のコメント: